סמוטריץ' חושש: בנט לקראת חתימה עם לפיד; שקד ודויד מתנגדים

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' חושש: בנט לקראת חתימה עם לפיד; שקד ודויד מתנגדים

נאומו התקיף של סמוטריץ' כנגד בנט לא הגיע על חלל ריק וחשש פרנואידי, סמוטריץ' באמת חושש כי בנט לקראת סגירה עם לפיד על הקמת ממשלה בראשותו. בתוך המפלגה של בנט מחלוקת קשה על המהלך שעלול להוביל לסופה הפוליטי של המפלגה

בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר נאומו התקיף של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', כנגד יו"ר ימינה נפתלי בנט, במהלכו תקף במילים קשות את בנט ואמר לו, "נפתלי אני חושש שהחיבוק והאיתרוג של השמאל מסנוור אותך- ואני כאן כדי לומר לך בקול ברור: אל תמנע מחר הקמת ממשלת ימין".

סמוטריץ' הבהיר לבנט לקראת ההמלצות לנשיא מחר, "משמעות ההמלצה על עצמך, על שבעת המנדטים שהשגת בבחירות, היא אחת- צעד גדול ודרמטי לממשלת שמאל עם לפיד".

אך ממה שניתן להבין כעת הוא, כי בזמן שכולם לחצו על סמוטריץ' ובן גביר להסכים לממשלה בהימנעות רע"מ, ההתרחשות הפוליטית הרצינית לא הייתה כלל שם, בנט כבר בטיוטות עם לפיד לממשלת מרכז-שמאל בראשותו. סמוטריץ' יודע את זה ולכן תקף היום בכינון ישיר את בנט. כך לפחות יוצא סמוטריץ' אידאולוג בתודעה.

בעוד בנט רץ להקמת ממשלת שמאל, בימינה ישנם חילוקי דעות חריפים, בישיבת הסיעה היו חברים שלא הסכימו עם המהלך של ממשלת שמאל בראשות בנט-לפיד, וטענו שזה מחסל את הקריירה הפוליטית של המפלגה.

בנט לא התרגש והראה להם את הדלת או לחילופין אמר להם לא להיכנס לממשלה בשלב ראשון. בין המתנגדים למהלך מספר שתיים במפלגה איילת שקד ואלון דוידי.

 



0 תגובות